lørdag, mai 26, 2007

Somebody tægg me, please?

:'(

...ingen tægg'er meg, liksom...

Er det fordi jeg ikke er så aktiv her inne på bloggen, eller kanskje fordi jeg ikke har spesielt mange lesere, eller kanskje fordi de eventuelt få leserne jeg har ikke blogger eller meme'er selv?

Hvis - i tilfelle rottefelle - du som leser også har en meme eller to, så ønsker jeg å bli tægget med for eksempel det siste morsomme bilde-meme'et som er i sirkulasjon... :D

Hvis det ikke er for mye bry, mener jeg...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg kan tægge deg jeg - det der musikkmemet jeg tok forleden :)

11:46 p.m.  
Blogger Lærer'n said...

Tusen takk, Mihoe! :)

Så får det heller stå til, at jeg ikke akkurat har verdens mest oppdaterte mp3-spiller, ei heller verdens lengste liste over blogger jeg leser linket opp fra min blogg - til gjengjeld er Mine favoritter ganske lang, får plukke derfra!

Men, sove nå - meme litt senere :)

3:46 a.m.  
Blogger Paal Christian said...

I live?

8:23 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home