torsdag, oktober 14, 2004

Invasjon fra nord

Jippi!
Dørterskelen vår slites ned og sovesofaen får sin jomfrunatt i nytt hjem i morgen den dag (eller natt)!

Jentuten fra Gol (som for tiden tilbringer en høstferienatt (de har nemlig det nå, de som bor på Gol, vi derimot er ferdig med sånt for lengst, dessverre) på hotell i Tønsberg) kommer for å campe i lag med oss helt frem til søndag. Småjentene har ikke sett hverandre siden bondegårdsferien i Stokke i sommer, mens mammaene deres hadde en super pizzakveld på Gol i midten av august.

Scrabble-brettet vil gå varmt i helgen, det er sikkert som snus!

Vi gleder oss, og har allerede rullet ut den røde løperen!

5 Comments:

Blogger Unknown said...

!!
Går litt surr i klokka di. PM og AM??.... og har du riktig tidssone??
Norsk side bør ha norsk tid.
Tror jeg har lært det i dag da. PM er etter 12 på dagen og AM er etter midnatt. :)
Men da forstår jeg ikke når du sier du går å legger deg og klokka for når du postet meldingen står til 3 PM ("Thank you, and goodnight!" fra "natterangel"
")???
Bare jeg som er rar eller??

klem

11:06 a.m.  
Blogger Lærer'n said...

Hehe..

Ja, AM og PM skaper mye hodebry når man ikke har fått inn forskjellen mellom disse med morsmelka. Jeg har garantert ikke det, derfor har jeg ikke nødvendigvis lagt stor vekt på å få tidspunktet til å stemme når jeg blogger ivei ;)

Men, rett skal være rett; har nå fikset litt på innstillingene, og håper at ting vil fungere litt mer 'norskt' på sidene mine!

I tillegg hjalp det kanskje å skifte til Greenwich Middle Time, mener å huske at vi befinner oss midt i den tidssona. Om annet skulle være tilfelle (teflonhukommelsen min spiller meg et puss, for eksempel) setter jeg pris på mild og oppklarende irettesetting.

(Det samme gjelder for hyperenkle huskeregler for forskjellen mellom AM og PM - bare å komme med dem, om du har!)

:D

12:38 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Very nice site! »

1:14 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Best regards from NY! honda cx500 motor cycle honda turn relay mazda rx-8 shinka Laser tattoo removal new port richey fl exhaust hondas Koncesjoner renault cordless vacuum cleaners resources Patent attorneys west Watson lake car rentals Gtype t shirts Canes hiking sticks Coffee makers 2 cup driveway clam shells Honda lakeland florida http://www.designerhandbagsale.info/suzuki_quadsport_graphics_for_sale.html

11:01 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Enjoyed a lot! Gieten bloemen kwekerij Lion king sex pics Metro storage shelves cleaner newcastle sales vacuum

12:22 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home