mandag, mars 28, 2005

Påsken er på hell

Og for bilist-familier må dagen fortone seg som det rene helvete - iallfall om de står i kø fra herfra og til månen for å hente seg hjem fra fjellheimen til de mere sentrale og hjemlige strøk.

Mitt er kanskje ikke et solsvidd påsketryne, men med knallvær også utenfor skieldoradoene har pigmentene i ansiktet fått varme seg litt. Når kroppen i tillegg har kommet seg over jettlaget etter solsnu/klokke-frem-skru/tidsendring (you name it), er det snart på sin plass å takke for årets påskefri og ønske arbeidslivet velkommen. Det dukker uansett opp nye fridager i fleng fremover, så helt akklimatisert behøver man strengt tatt ikke bli.

Oh, must dash!

Riving av garasje calling!
Om en tre kvarters tid befinner jeg meg utenfor Nr.3, fortrinnsvis med brekkjern i lanken!

God krampe-påske allihopa!
:D

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Tjoo hoo.

Takk for innsatsen i dag!
Godt jobba!
Du unnslapp ihvertfall en real blåveis på kinnet... som jeg må slite med i en stund fremover. Blå istedenfor påskebrun... !:(

Ispose i en halvtime hjalp nok masse på en eventuell hevelse, men jeg ser ikke frem til å studere fargen på kinnet i morgen.

Jeg og Thorbjørn har herved bestemt at slike problematiske ting som å demontere en garasjeport skal jeg holde meg langt unna for all tid. Det får ham ta seg av. Han er flinkere til å se de små detaljene som henger sammen, der jeg bare fokuserer på å få den skiten vekk.

Påsken er over ja. Og godt er kanskje det for vårt vedkommende. Det skal bli godt å bare sitte på en kontorstol hele arbeidsdagen å lade opp til mer jobbing på huset neste helg.

ha en strålende uke på jobb!

Påskekoos fra oss i nr 3

9:36 p.m.  
Anonymous Anonym said...

This is very interesting site... Zonealarm causing network printers to stop responding drinking zyban Excort radar detector Starter ritalin sr zyban zyban stoppen met roken Anbieter test voice over ip Ostiopenia medication Oral surgery and cheap dentures prescribing zyban Ottawa car dealerships deals Maryland teaching jobs worcester county http://www.california-moving-company-licenses.info/jarethzybandesign.html Order order percocet Adderall and baking soda depression and as zyban

10:17 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home